hó~ havas helyzet

Címkék: pillanat

2013.11.27. 17:27

Oh hogy ez a kép mennyire igaz. És hogy mennyire népi divat lett káromkodni rajta és szidni a havat :D
Én imádom ezért egy kicsit zavar...
Hétfõi jelenet:
Ülök a reggeli buszon, rengetegen vannak fent rajta. Mivel párás volt az ablak csináltam magamnak egy kis kitekintõt. Beértünk az egyik faluba, oh mondom magamban esik a hó:) Egybõl elmosolyogtam, az elsõ hó. A többi ember is észre veszi hogy esik. Környezetemben mindenki az én kitekintõmön néz ki. Ok, nagyobbra csinálom. Erre: szinte egyszerre mondják: ,,Úristen! Esik a hó " ,,Na ne már..." meg ilyesmik. Én ki majd, körbe nézek aztán megint ki. Egyetlen mondat hagyta el a számat: ,, De király "
Akkor körbenéztem és kb. ezt láttam

 meg ezt :
Hm oké :D

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfcat.blog.hu/api/trackback/id/tr625899066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fvb 2013.12.07. 07:34:21

nyugi rám is mindig így néznek ha a hóról áradozomXD (Alice)

inu4ever 2013.12.10. 21:23:54

Szinte te vagy az egyetlen ember a környezetemben aki velem együtt szereti a havat XD

erendir 2014.01.03. 00:50:15

Én is imádom... :D Teljesen sokk számomra hogy ilyen ratyi évünk van... :/ Remélem most már jön a hó és február végéig a méteres hóban fogunk mászkálni a többiek meg zsörtölődnek. XD

inu4ever 2014.01.17. 17:14:38

De jó :D igen remélem is bár azt mondják egy darabig még nem jön más csak eső >
süti beállítások módosítása