mátrix és én :')

2010.05.04. 14:34

Mátrix
mindenki ismeri
11éve adták ki (1999)
akkor 5 éves voltam ¤.¤
 Jaaj emlékszem amikor kint az utcán azt játszotuk hogy ki tudja jobban utánozni Neót
-kitud legjobban hátra dõlni mint a mátrixban amikor fönt voltak azon a tetõn  -
ahogy ezt végig idéztem nem tom mé de elkönnyeztem xD hát végülis igen a gondtalan gyermekkor
♣♦♣
a film nagyon jó hát mondhatnám azt is hogy ezen nõttem fel. Izlések és pofonok
találtam pár tök jó elemzést,cuccot róla itt vannak :D
1. Animátrix
2. Mátrix paródia képekben
3. elemzés:D
4. kép hasonlatok stb.

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfcat.blog.hu/api/trackback/id/tr655899282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mary 2010.05.05. 21:40:50

komizz az fvb-re

♫sziszka ♫ Leah ♫szandra♫ 2010.05.06. 14:14:11

persze-persze XD
süti beállítások módosítása