Álmok

2014.03.21. 09:18


Álmok amiket nem akarok elfelejteni rovat következik :
a Morning show-ban hallottam miket álmodnak az emberek én is szoktam ilyen összevisszaságot álmodni de azt általában elszoktam felejteni :D
♦♦♦♦♦
Délután elálmosodtam és lefeküdtem. Kezemben a hobbit könyv és elaludtam. Valami rémlik h összecsuktam a könyvet át öleltem és úgy feküdtem tovább....
eredmény: Thorinnal álmodtam h itt volt és a griffet csináltuk eggyütt XDD


Alexa is benne volt csak nem emlékszem már rá h mit csinált... rémlik h hatalmas megdöbbenés h thorin nálunk van XDD az afej XD

♦♦♦♦♦
Koreában voltam és ott volt a Vanda is aki Recepciós volt. Meglátogattam. Hátra néztem a sorban és egy ismerõs arc mosolygott rám. AHH. le kaptam róla a fejem és teljesen elvörösödtem. Utána megkérdeztem vandát h ezt h bírod ki? Õ nem mondott semmit csak írogatott a papírjára. Utánna hátra-hátra néztem Hong Ki -ra 


 Jók ezek... csak több lenne :D         

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://wolfcat.blog.hu/api/trackback/id/tr675899051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása